موضوعات
اندیشه و تفکر [53]
آزادی [5]
امید [1]
نبوغ و بزرگی [1]
زرتشت [13]
الف [115]
ب - پ [44]
ت - ث [46]
ج - چ - ک - گ [21]
ح - خ [55]
د - ذ [14]
ر - ز [24]
س - ش [58]
ص - ض - ط - ظ [24]
ع - غ - ف - ق [53]
ل - م - ن - و - ه - ی [92]
لوازم خانگی و آشپزخانه [199]
ساعت [131]
فروش ویژه و لوازم متفرقه [345]
لوازم موبایل و کامپیوتر [116]
لوازم بهداشتی و آرایشی [105]
کفش [81]
عینک [26]
پوشاک زنانه و مردانه [266]
کیف زنانه و مردانه [35]
پیوندهای روزانه
تبلیغات
CTA
فروش ویژه
| |||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
| ||||
|
مانند معامله مالک اهل در مال خود بدون اکراه. در این صورت قصد انشای او مقرون به رضاست، برخلاف رضای مالک در حال اجازه عقد فضولی که رضای او جدا از قصد انشای عاقد است و نیز رضای او جدا از قصد انشای عاقد است و نیز رضای عاقد مکره پس از زوال اکراه و در هنگام اجازه عقد همینطور است. (مراتب بالا فرع بر تغایر قصد انشاء و رضا است.)
برچسب ها : رضای مقرون به قصد انشاء , قصد انشاء , رضای عاقد , رضای مالک ,
بازدید : 173 | تاریخ : 21 / 05 / 1397 زمان : | نویسنده : | نظرات (0) |
مطالب مرتبط





ارسال نظر برای این مطلب
سایت ایران نما
ad
مطالب
